poniedziałek, 17 lipca 2017

Krótkie wyjaśnienia i Info!

Jak zauważyliście, w ciągu ostatniego tygodnia nie było notek, ani komentarzy. Oczywiście to nie jest moja wina, bo po prostu zepsuł mi się modem. A na dodatek, ten, który kupiliśmy też szwankuje i nie mamy pojęcia co z nim jest nie tak. Teraz mogę to zamieścić tylko dzięki czyjejś życzliwości. Dlatego:

  • Ustawiam notki, które zdążyłam sprawdzić na trzy tygodnie na przód. Oczywiście bez notek autorskich, ale mam nadzieję, że mimo że mnie nie będzie jeszcze nie wiem jak długo, będzie cie komentować te notki, które będą pojawiać się same. 
  • Będę czytać Wasze notki na telefonie, ale jak zdążyliście się zorientować, moje komentarze są dość długie, co trudno robić na telefonie, który nie dość, że ma z dziesięć lat, to jeszcze się zacina. Co chwilę. Dlatego piszcie i zamieszczajcie normalnie, a ja będę zapisywać swoje komentarze na komputerze, żeby je zamieścić jak wszystko ogarnę. 
  • Bez modemu nie ma internetu, więc muszę się zadowolić powolnym netem w telefonie. Mam operę i Gadu-Gadu, więc mniej cierpliwi mogą do mnie napisać maila na marcelinka3@poczta.onet.pl, albo na GG pod numer 49557362, ale to nadal nie zmienia taktu, że na pełną wersję komentarzy będziecie musieli trochę poczekać. Oczywiście, nie mam pojęcia jak długo. 
  • W planach mam napisanie trzech jednorazówek, bardzo krótkich. Nadal nie wiem, gdzie je zamieszczę, ani o czym będą, ale kiedy przyjdzie mi je opublikować, na pewno Wam o tym powiem. 

Dlatego do zobaczenia po przerwie. Trzymajcie się! Cześć.

2 komentarze:

  1. Współczuję, nienawidzę tego ://
    Czekam za jednorazowkami
    Xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to, mi też się zepsuł w zeszłym roku.
    Czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź Voldek - skomentuj.
Dla Ciebie to niewielki zamach, ale dla mnie to potężny kop energii i zachęta do pisania.
Weryfikacja obrazkowa - wyłączona, anonimy włączone. każdy może napisać coś od siebie. Dla mnie to wiele znaczy.